Jótállás, Garancia:
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott termékre minimálisan 12 hónap jótállást vállalunk. Ez alól csak az értékcsökkent, és egyéb hibával rendelkező termékek kivételek, ahol a garanciális idő külön fel van tüntetve. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma. Amennyiben a termékhez nem jár külön jótállási jegy (pl.: állványok), akkor a számla egyben a jótállási jegy is.
NE HAGYJA MAGÁT BECSAPNI:
Cégünk kizárólag Mo-i beszerzésből, hivatalos garanciával kínálja termékeit, melyek a hivatalos kijelölt márka szervizekben elfogadottak, ellenben az interneten sokszor csábítóan olcsóbb, de nem itthoni beszerzésből származó készülékekkel!!!
Szavatosság, garanciális ügyintézés
Amennyiben a kiszállított termék a szállítás során megsérült, úgy azt csak abban az esetbe tudjuk cserélni, ha a futár cég munkatársával a sérülésről jegyzőkönyvet készítenek. Ennek hiányában nem tudunk elfogadni reklamációt. Amennyiben a csomag sérülten érkezett Önhöz, úgy kérjük, a csomagot a fentiek szerint ne vegye át!
Gyári hibás termékek cseréje:
A cégünknél vásárolt gyárilag hibás vagy a 3 napon belül meghibásodott termékeket, a vásárlás napjától számított 3 napon belül kicseréljük, vagy ha ez nem lehetséges, a termék ellenértékét visszafizetjük. A kicserélés feltétele a készülék bevizsgálása, melyet az adott termék importőre, vagy szakszervize véleményez. Ezen irányú panaszát, igényét kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak telefonon, vagy e-mailben. A 3 napon túl meghibásodott termékekkel, kérjük, forduljanak a garanciát vállaló szakszervizhez!
A cseréhez, visszaszállításhoz kapcsolódó szállítási költség a vásárlót terheli!
Garanciális ügyintézés:
A garanciális ügyintézés a termék meghibásodása esetén a következőféleképpen történhet:
1. A gyártó szervízhálózatán keresztül: Amennyiben a termékhez külön jótállási jegy tartozott, amelyen feltüntetésre került a szervizek listája, kérjük, forduljon az Ön lakóhelyéhez eső legközelebbi szervizhez.
Garanciális ügyintézés folyamata a Hifistudio Kft-n keresztül:
Juttassa el a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a garancia lejárati napjáig Hifistudio Kft. ügyfélszolgálatára: Hifistudio Kft 6000 Kecskemét, Kőhíd utca 19. Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené a Hifistudio Kft. részére, telefonon vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, mert sok esetben a hibát helytelen kezelés okozza, és így telefonos segítségnyújtással az elhárítható. A meghibásodott termék Hifistudio Kft. részére történő visszajuttatásának költsége a vevőt terheli, portós küldeményeket a Hifistudio Kft. nem vesz át.
Azt követően, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.
A javított, cserélt vagy hibás készüléket (amennyiben nem kéri a javítást) szállítási költség felszámítása nélkül visszaküldjük az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben azonban a készüléket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is megrendelőt terheli.
Fontos!
Kérjük, a termék jótállási jegyét, vagy számláját feltétlenül őrizze meg, mert ezek hiányában a szervizek nem vállalják a garanciális javítást!
Egyebekben cégünk a termékekre a szokásos szavatosságot és a jogszabályok által előírt jótállást vállalja. A garanciális ügyintézés ügyfélszolgálatunkon vagy a helyileg illetékes szakszervizekben történik.
0 |
Kosár tartalma |